1862

 
 

Julius Meinl I-ul deschide un magazin de mirodenii în centrul Vienei unde vindea cafea verde, cacao, ceai, mirodenii, orez și zahăr.

 
 

Julius Meinl al II-lea revoluționează prăjirea cafelei prin metode și procese dezvoltate chiar de el. Prin aceste metode, boabele de cafea nu mai ajungeau în contact direct cu gazele combustibilului și astfel, pentru prima dată, nu mai aveau postgust străin ci doar întreaga aromă.

1877

1912

 
 

Sediul companiei este mutat în locul care astăzi este numit Julius Meinl Gasse (strada a fost numită mai târziu, după Julius Meinl al II-lea, în 1954) în districtul 16, unde a rămas până astăzi.

 
 

Julius Meinl nu este numai cel mai mare prăjitor de cafea din Imperiul Austro-Ungar, dar și cel mai mare importator de cafea și ceai dintr-o zona economică cu 50 milioane de locuitori.

1913

1924

 
 

Designerul Joseph Binder crează Maurul Meinl, ce devine marca de comerț pentru cafea, iar mai târziu, a întregii companii.

 
 

La adresa Graben 19, în Viena, se deschide magazinul drapel al Julius Meinl, ce a rămas până astăzi locația Nr. 1 pentru delicatese din Viena.

1950

1962

 
 

Pentru a marca aniversarea centenarului companiei, este creat și lansat un blend jubiliar.

 
 

Este lansat exclusivistul sortiment de cafea - President.

1980

2002

 
 

Focusul puternic pe afacerea de bază dar și expansiunea internațională, fac binecunoscută cafeaua Julius Meinl departe de granițele Austriei. Se deschide prima cafenea Julius Meinl din Chicago.

 
 

Julius Meinl achiziționează brandul Crem Caffé.

2003

2004

 
 

Faimosul designer italian Matteo Thun își asumă relansarea logo-ului companiei și dezvoltă un nou și modern design pentru cești.

 
 

Pe durata campionatului de fotbal EURO 2008, Julius Meinl amenajează cea mai mare cafenea din lume, în piața dinspre Muzeele de Istorie Naturală și Istoria Artei. În același an este lansat sistemul de capsule Julius Meinl.

2008

2009

 
 

1862, cafeaua de top Meinl, este lansată pentru segmentul gastronomic. O caracterizează extraordinarul gust, designul exclusivist și tehnologia de ultimă oră folosită la producerea ei.

 
 

Este lansat noul ambalaj pentru sortimentele pentru aRetail, creat de designerul Matteo Thun. În același an, este lansat noul produs Espresso Wiener Art 1 kg.

2010

2012

 
 

Julius Meinl sărbătorește cei 150 de ani de incontestabilă calitate și experiență.

Descoperă tradiția de mai mult de 150 de ani a cafelei vieneze la BIZZ Cafe